Kwiatowe inspiracje tatuażowe

     Jak niedługo się przekonacie - jestem fanką kwiatowych motywów gdzie tylko się da. Od pewnego czasu zastanawiam się nad zrobieniem sobie tatuażu. Pomijając tą nieszczęsną kwestię finansową, głównym problemem wciąż jest wybór wzoru.  Przeszukałam tumblr wzdłuż i wszerz (a raczej nie, korzystanie z tamtej platformy to dla mnie ciągle jakaś nowość i trudność) i znalazłam kilka wzorów które mi się spodobały. Na przykład drobne planety i gwiazdki, albo zwierzęta składające się z figur geometrycznych. To ostatnie szczególnie przypada mi do gustu i wiem już nawet w jakim salonie w moim mieście mogłabym taki zrobić. Ale nie zaczęłam pisać o kwiatach bez powodu. Bo  oto nagle, na instagramie, znalazłam profil przecudownej tatuażystki. Obawiam się że nie mam szans trafić w jej ręce, ale zainspirowała mnie to zastanowienia się nad kwiatowym wzorem. Dotychczas kwiatowe tatuaże kojarzyły mi się z tymi old-school'owymi różami, które czasem nawet mi się podobają, ale nie widzę ich na swoim ciele. Ta artystka, pokazała mi jednak, że tatuaże przedstawiające kwiaty mogą być tak śliczne, jak prawdziwe rośliny. Odsyłam do jej profilu, a poniżej prezentuję tatuaże które mnie spodobały się najbardziej.

   



       



                                            




Wszystkie powyższe zdjęcia należą do ich autorki. 




3 komentarze:

  1. Gwiazdy czy planety wyglądają bardzo ładnie, ale geometryczne zwierzęta to coś co ujęło moją duszę artysty *.* Kwiatki faktycznie wyglądają jak prawdziwe

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Po 3 latach spędzonych w jednej klasie (teraz domyślaj się kim jestem :D) właśnie takie kwiatowe wzory mi się z Tobą kojarzą! Mam nadzieję, że częstotliwość postów się zwiększy, bo zdecydowanie czuję niedosyt! Obyśmy się kiedyś jeszcze spotkały, choćby przypadkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się nie robi, teraz będę się głowić kim jesteś całą noc! :P
      Zbieram się powoli do powrotu do pisania tutaj, także jeśli nawet nie uda nam się spotkać, to tutaj możemy się zawsze zgadać :)
      Pozdrawiam, kimkolwiek jesteś :P

      Usuń

Pisząc komentarz, fundujesz uśmiech i motywacje dla autora tekstu :)
Dziękuję za każde słowo :)
Wiedzcie, że pamiętam każdą komentującą osobę, więc możecie też podrzucić link do swojego bloga, a na pewno tam zajrzę :)

Autor obrazów motywu: merrymoonmary. Obsługiwane przez usługę Blogger.