Jesienne inspiracje.

10.11.16
Wow, nie ma mnie taki czas, a teraz wybieram temat o którym już pisałam. Oh well.

Ale tym razem nie będzie tak samo. 

Tym razem mam dla was zdjęcia.


     Gdzieniegdzie spadły już pierwsze śniegi. W telewizji pojawiają się już świąteczne reklamy. W centrach handlowych pojawiają się już świąteczne stoiska, niektóre sklepy mają już świąteczny wystrój. Ale halo halo! Przecież jest jesień. Czemu nikt nie cieszy się z jesieni? W stanach obchody Halloween są jak jesienna edycja gwiazdki. Dla mnie brzmi to świetnie. W polskiej tradycji coś takiego nie ma szans zafunkcjonować. Przynajmniej nie w tym terminie. My mamy w tym czasie swoje święta. Ale sama idea zabawy w potworki, strachy, kawały i proszenie o cukierki wydaje mi się cudowna. Tumblr aż kipi od halloweenowych zdjęć przez cały rok. A jesienią to już w ogóle.

     Czemu jednak wracam z tematem jesieni, skoro jeden już taki post był? Bo jestem w niej zakochana. Jesień to najlepsza pora roku. Jest chłodno, pięknie, często pada deszcz (okej, kiedy spieszysz się gdzieś i mokniesz pół godziny na przystanku bo tramwaj się spóźnia nie jest tak pięknie), a jednocześnie nie ma mrozów które paraliżowałyby ruch i sprawiały że każda wyprawa na dwór jest walką o życie.

      Jesień jest piękna, mimo tych dni kiedy na dworze jest szaro tak że nie masz ochoty wystawiać nosa za drzwi. Gorąca kawa, parujące kakao, pobudzająca herbata. Sweter. Czyż to nie brzmi cudownie? Jak dla kogo. Dla mnie brzmi najlepiej. Ale o tym już było. Także ja tutaj się z wami żegnam i zostawiam wam parę zdjęć które mi wyjątkowo mi się udały (serio wyjątkowo, nie umiem robić zdjęć).








Nie ma zbyt wiele czasu, by być szczęśliwym. Dni przemijają szybko. Życie jest krótkie. 
- Phil Bosmans

A żeby uszczęśliwić mnie wystarczy że skomentujecie ten post.
Pamiętacie zaobserwować mojego bloga, żeby żaden tekst was nie ominął.
Zapraszam też na mój profil na  Instagramie.


***
Off top. Woah. Jamie wróciła. Can't be truth. Zobaczymy jak to dalej będzie. Pamiętajcie że ja o was pamiętam  =^.^=

Brak komentarzy:

Pisząc komentarz, fundujesz uśmiech i motywacje dla autora tekstu :)
Dziękuję za każde słowo :)
Wiedzcie, że pamiętam każdą komentującą osobę, więc możecie też podrzucić link do swojego bloga, a na pewno tam zajrzę :)

Autor obrazów motywu: merrymoonmary. Obsługiwane przez usługę Blogger.